Záručné plány UCare
|
ZákladnýPLÁN
|
PlusPLÁN
|
PlatinovýPLÁN
|
---|---|---|---|
Predĺžená záruka na 3 roky |
![]() |
![]() |
![]() |
Bezplatná oprava v rámci predĺženej záruky |
![]() |
![]() |
![]() |
Medzinárodná záruka (1 rok) |
![]() |
![]() |
![]() |
Záruka na náhodné poškodenie |
![]() |
![]() |
![]() |
25% poplatky za opravu (za incident) v rámci záruky na náhodné poškodenie. Platia Zmluvné podmienky* |
![]() |
![]() |
![]() |
Škoda po rozliatí tekutiny |
![]() |
![]() |
![]() |
Ochrana pred požiarom |
![]() |
![]() |
![]() |
Zariadenie bolo opravené v neautorizovaných servisných strediskách, pokiaľ nebolo schválené spoločnosťou UBUY.
Škody boli spôsobené úmyselným poškodením.
Viacnásobné podozrivé škody na rovnakých alebo rôznych stranách produktu.
Ohyby alebo preliačiny na tele zariadenia alebo iné kozmetické škody.
Viacnásobné alebo kombinované škody, napr. súčasné rozbitie a rozliatie tekutiny a úplné ponorenie do tekutiny.
Poruchy spôsobené nesprávnym používaním, úmyselnou nedbalosťou, chybným nastavením, chybnou montážou a používaním nevhodného príslušenstva.
Sériové čísla boli zmenené, sfalšované alebo úplne či čiastočne odstránené, prípadne bol odstránený štítok.
Príslušenstvo je súčasťou produktu.
Bežná údržba a čistenie.
Poškodenie údajov/ zariadenia/ softvéru v dôsledku vírusu alebo podobne.
Neschopnosť ochrániť vaše spotrebiče pred napadnutím škodcami a hlodavcami atď.
Spotrebné diely, napr. filtre v čističke vody alebo kuchynskom komíne, ktoré spotrebiteľ vymieňa vzhľadom na ich dobu životnosti, nie sú zahrnuté.
Poštovné a clo, ak vám bude zaslaný náhradný produkt.
Akékoľvek poškodenie spôsobené neschválenými úpravami špecifikácií výrobcu vrátane nedodržania pokynov výrobcu.
Záruka sa nebude považovať za prenosnú.
Záruka sa nevzťahuje na obnovu dát akéhokoľvek produktu, ktorý obsahuje prostriedky na digitálne ukladanie dát v zariadení.
Spoločnosť UBUY môže zrušiť záruku na položku a vrátiť späť záručnú sumu, ak sa domnieva, že položka nespĺňa podmienky záruky.

V prípade poruchy alebo poškodenia produktu musí zákazník zaniesť produkt do servisného strediska výrobcu alebo autorizovaného servisného strediska s originálom faktúry za tovar. V prípade, že si servisné stredisko účtuje opravu, zákazník by mal poslať úradne schválenú faktúru tej istej spoločnosti UBUY na vrátenie peňazí vyplnením záručnej reklamácie prostredníctvom svojho účtu
V prípade poškodených dielov by mal zákazník kontaktovať spoločnosť UBUY. Ak budú diely dostupné, spoločnosť UBUY ich pošle zákazníkovi, ktorý bude musieť zaplatiť poštovné a clo. Ak diely nie sú dostupné, zákazník môže požiadať o ich preplatenie, keď spoločnosť UBUY vráti náklady na diely produktu (poštovné + clo sa nevracia)
V prípade, že položka nie je vôbec prevádzkyschopná a nedá sa opraviť, potom spoločnosť UBUY zabezpečí zákazníkovi náhradný produkt (po uplatnení odpisu*). V tom prípade zákazníci budú musieť uhradiť poštovné a colné poplatky. Ak náhradný produkt nie je dostupný, spoločnosť UBUY vráti náklady na produkt (po uplatnení odpisu*)
V prípade reklamácie v prípade požiaru je potrebné predložiť autorizovanému servisnému stredisku alebo spoločnosti UBUY nasledujúce dokumenty:
- Zariadenie musí existovať a odovzdať spoločnosti UBUY v akomkoľvek stave.
- Škody budú pokryté len v prípade externého náhodného požiaru.
- Kópia nákupnej faktúry vystavenej na meno zákazníka. Kópia občianskeho preukazu zákazníka.
- Kópia podpísanej a riadne opečiatkovanej správy hasičského zboru.
Odpisy sa budú uplatňovať na ročnom základe a nasledovne
- 1. rok – 10% z hodnoty produktu
- 2. rok – 20% z hodnoty produktu
- 3. rok – 30% z hodnoty produktu