Často kladené otázky
-
Vrátenie tovaru a vrátenie peňazí
-
Objednávka a doručenie
-
colné odbavenie a zrušenie
-
platby a poplatky
-
kampane a ponuky
-
súkromie a všeobecné informácie
-
legitimita a spoľahlivosť
No Faq Found
PRAVIDLÁ VRÁTENIA TOVARU
Možnosť výmeny, žiaľ, neposkytujeme. Zákazník má možnosť vrátiť nesprávny, poškodený, chybný alebo nekompletný produkt, resp. produkt ktorého časť chýba. V prípade poškodenia produktu by zákazník mal informovať príslušnú kuriérsku spoločnosť a Ubuy do 3 dní od jeho doručenia, ak je však dôvod na vrátenie iný, môže tak učiniť do 7 dní po doručení zásielky. V rámci našej firemnej politiky zákaznícke sťažnosti riešime výlučne do 7 dní od doručenia tovaru. Ospravedlňujeme sa za prípadné spôsobené nepríjemnosti.
Zákazník musí kontaktovať náš tím podpory a nahlásiť mu problém týkajúci sa poškodeného, chybného alebo nesprávneho produktu. Po tom, ako zákazník kontaktuje tím zákazníckej podpory, mu bude na jeho registrovanú e-mailovú adresu zaslaný odkaz.
Vrátiť je možné len nesprávny, poškodený alebo chybný produkt(y), príp. produkt(y) s chýbajúcimi častami.
- Zákazník nás musí kontaktovať do 7 dní od doručenia produktu.
- Produkt by mal byť v nepoužitom a znovu predajnom stave.
- Produkt by mal byť v pôvodnom obale vrátane originálnej krabice značky/výrobcu, neporušeného MRP štítku, používateľskej príručky a záručného listu.
- Zákazník musí výrobok vrátiť celý so všetkým priloženým príslušenstvom, príp. darčekmi zdarma.
- Produkty špecifických kategórií, ako: spodné oblečenie, spodná bielizeň, plavky, kozmetické výrobky, parfumy/deodoranty, oblečenie dodané ako darček zadarmo, potraviny a gurmánske produkty, šperky, potreby pre domáce zvieratá, knihy, hudba, filmy, batérie atď., nie je možné vrátiť a refundovať.
- Produkty, s chýbajúcimi etiketami alebo príslušenstvom.
- Digitálne produkty.
- Produkty, s ktorými sa manipulovalo alebo im chýbajú sériové čísla.
- Produkt, ktorý zákazník použil alebo nainštaloval.
- Akýkoľvek produkt, nenachádzajúci sa vo svojej pôvodnej forme alebo balení.
- Repasované alebo pred-vlastnené produkty nie je možné vrátiť.
- Produkty, ktoré nie sú poškodené, chybné alebo sa nelíšia od pôvodne objednaného tovaru.
Zákazník má možnosť vrátiť nesprávny, poškodený, chybný alebo nekompletný produkt, resp. produkt ktorého časť chýba. V prípade chýbajúceho produktu by zákazník mal informovať príslušnú kuriérsku spoločnosť a Ubuy do 3 dní od jeho doručenia, ak je však dôvod na vrátenie iný, môže tak učiniť do 7 dní po doručení zásielky. V rámci našej firemnej politiky zákaznícke sťažnosti riešime výlučne do 7 dní od doručenia tovaru. Ospravedlňujeme sa za prípadné spôsobené nepríjemnosti.
Zákazník má možnosť vrátiť nesprávny, poškodený, chybný alebo nekompletný produkt, resp. produkt ktorého časť chýba. V prípade poškodeného produktu by zákazník mal informovať príslušnú kuriérsku spoločnosť a Ubuy do 3 dní od jeho doručenia, ak je však dôvod na vrátenie iný, môže tak učiniť do 7 dní po doručení zásielky. V rámci našej firemnej politiky zákaznícke sťažnosti riešime výlučne do 7 dní od doručenia tovaru. Ospravedlňujeme sa za prípadné spôsobené nepríjemnosti.
V prípade, že chce zákazník vrátiť akýkoľvek tovar, musí splniť nasledujúce podmienky:
- Zákazník nás musí kontaktovať do 7 dní od doručenia produktu.
- Produkt by mal byť v nepoužitom a znovu predajnom stave.
- Produkt by mal byť v pôvodnom obale vrátane originálnej krabice značky/výrobcu a neporušenej používateľskej príručky, záručného listu a MRP štítku.
- Zákazník musí výrobok vrátiť celý so všetkým priloženým príslušenstvom, príp. darčekmi zdarma.
Zákazník musí kontaktovať náš tím podpory a nahlásiť mu problém týkajúci sa poškodeného, chybného alebo nesprávneho produktu.
Zákazník musí poskytnúť/nahrať všetky požadované fotografie a videá s krátkym podrobným popisom, ktorý nášmu tímu pomôže pri posúdení prípadu.
Ak sa chcete dozvedieť viac, prečítajte si naše pravidlá vrátenia tovaru alebo kontaktujte náš tím podpory.
PRAVIDLÁ VRÁTENIA PLATBY
V prípade vrátenia tovaru sa proces vrátenia peňazí začne až po prijatí, skontrolovaní a preskúmaní produktu v našom skladovom zariadení. V prípade, že žiadosť o vrátenie peňazí za doručený produkt bude uznaná, vrátená suma bude pripísaná na váš bankový účet/ účet Ubuy /pôvodnú platobnú metódu.
Po zahájení procesu vrátenia peňazí, potrvá približne 7 až 10 pracovných dní, kým sa vrátená suma zobrazí na vašej pôvodnej platobnej metóde. Čas potrebný na pripísanie vrátených prostriedkov na váš bankový účet sa však bude líšiť v závislosti od zúčtovacích pravidiel vašej banky. V prípade Ucreditu sa vrátená suma zobrazí na vašom Ubuy účte do 24 až 48 pracovných hodín. V prípade akýchkoľvek otázok prosím kontaktujte náš tím podpory.
- Sledujte svoj bankový účet, pretože zúčtovanie medzibankových transakcií môže trvať dlhšie, ako sa očakávalo.
- Kontaktujte svoju banku a pripravte si ID transakcie na zdieľanie.
- V prípade, že ste ešte nedostali náhradu, kontaktujte náš tím zákazníckej podpory.
Keď sa produkt vráti do nášho skladu, iniciujeme vrátenie peňazí. Bude trvať približne 7 až 10 pracovných dní, kým sa suma premietne do pôvodného spôsobu platby. To isté sa však líši podľa štandardov zúčtovania banky. V prípade Ucredit sa suma prejaví na vašom účte Ubuy do 24-48 pracovných hodín. Ak chcete získať ďalšie informácie, kontaktujte náš tím podpory.
Zákazník má možnosť vrátiť nesprávny, poškodený, chybný alebo nekompletný produkt, resp. produkt ktorého časť chýba.
V prípade, že vám objednávka nebude doručená alebo sa pri preprave stratí, bude vám platba vrátená.
Ďalšie podrobnosti nájdete v Prepravných pravidlách, príp. kontaktujte naše zákaznícke služby.
Objednávka
Svoju objednávku môžete sledovať prostredníctvom „odkazu na sledovanie objednávky“, ktorý vám bude doručený v e-mailovej/SMS správe o potvrdení objednávky.
V rámci našich webových stránok, môžete vašu objednávku sledova kliknutím na možnosť „Sledovať objednávku“, ktorá sa nachádza v spodnej časti našej stránky.
V rámci aplikácie môžu používatelia zobraziť možnosť „Sledovať objednávku“ kliknutím na ikonu v ponuke. V prípade akýchkoľvek otázok, neváhajte kontaktovať náš tím podpory.
Bohužiaľ po zadaní objednávky produkty v objednávke už nie je možné zmeniť.
Áno, faktúra za objednávku vám môže byť zaslaná na požiadanie. Prosím obráťte sa na náš tím zákazníckej podpory.
- Navštívte náš globálny vyhľadávač a vyhľadajte jeho prostredníctvom produkt, ktorý si želáte zakúpiť.
- Kliknutím na požadovaný produkt zobrazíte jeho ďalšie podrobnosti.
- Zvoľte požadovanú položku a vyberte tú správnu veľkosť a množstvo. Po výbere pokračujte kliknutím na „Pridať do košíka“.
- Pre zobrazenie košíka kliknite na tlačidlo "Zobraziť košík". Ak chcete do košíka pridať ďalšie položky kliknite na "Pokračovať v nákupe", ak si želáte zaplatiť pokračujte kliknutím na "Pokračovať k zabezpečenej platbe".
- Ak máte k dispozícii zľavový kupón použite ho
- Aby ste mohli pokračovať ako hosť, zadajte svoju e-mailovú adresu a dodacie informácie.
- Ak ste vracajúci sa zákazník, zadajte svoje prihlasovacie údaje a pokračujte.
- Ak ste nový zákazník a chcete sa zaregistrovať, zaregistrujte sa zadaním svojich kontaktných údajov.
- Pokračujte výberom spôsobu dopravy.
- Vyberte preferovaný spôsob platby a kliknite na možnosť Pokračovať k platbe.
- Akonáhle nám bude platba od nás doručená, vaša objednávka bude odoslaná.
V prípade, že vám objednávka nebola doručená, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu alebo príslušnú kuriérsku spoločnosť.
Doručenie
Objednávky sú vo všeobecnosti doručované v časovom rozsahu špecifikovanom vrámci spôsobu dopravy, ktorý si zákazník zvolil pri pokladni.
Ak je nevyhnutné, aby zákazník zaplatil clo, čas doručenia bude potvrdený po zaplatení potrebných poplatkov.
Áno, pred doručením dostanete hovor/SMS od kuriérskej spoločnosti. Doručenie si môžete naplánovať podľa vášho želania.
- Ak je táto možnosť vo vašej krajine dostupná. Môžete si vybrať, či zaplatíte clo, colné poplatky a dane vopred alebo pri doručení. Táto možnosť je dostupná a vypočítavaná počas platby na pokladni.
- V závislosti od krajiny. Clo, colné poplatky a dane je možné vypočítať a vyúčtovať vopred počas platby na pokladni. Zákazník nemusí v čase doručenia platiť nič a ak by mu bola kuriérskou spoločnosťou pri doručení účtovaná akákoľvek suma, je potrebné, aby požiadal o pomoc našu zákaznícku podporu.
- V niektorých krajinách nie je možné clá, colné poplatky a dane účtovať vopred. Zákazník bude musieť tieto poplatky zaplatiť príslušnej kuriérskej službe.
Položky z vašej objednávky vám môžu byť odoslané vo viacerých zásielkach, aby sme zabezpečili, že sa k vám dostanú čo najrýchlejšie!
Ale žiadne obavy! Poštovné sa k vašej objednávke pripočíta iba raz. Ak je vám objednávka dodávaná vo viacerých zásielkach, poštovné nemusíte platiť znova.
colné odbavenie
- Ak bolo clo zaplatené vopred: Zákazník nemá v čase doručenia platiť nič. Ak by vám napriek tomu bola kuriérskou spoločnosťou účtovaná akákoľvek dodatočná suma, požiadajte o pomoc našu zákaznícku podporu.
- V prípade, že clo, colné poplatky a dane nie sú účtované vopred. Zákazník bude musieť tieto poplatky zaplatiť v čase doručenia.
O colné odbavenie sa zvyčajne postará kuriérska spoločnosť. Colný orgán však môže od zákazníka vyžadovať naliehavé vyhlásenie alebo dodatočné dokumenty. V takom prípade, budete musieť všetky požadované doklady a dokumenty urýchlene poskytnúť kuriérskej spoločnosti, aby ich tá mohla predložiť colným orgánom.
Ak colné poplatky nie sú zaplatené vopred s objednávkou, zákazník je zodpovedný za zaplatenie colných poplatkov, vybavenie potrebnej dokumentácie a preclenie zásielky.
Pokiaľ ide o každý takýto nákup uskutočnený zákazníkom prostredníctvom webovej stránky Ubuy, príjemcom v cieľovej krajine bude vo všetkých prípadoch „záznamový dovozca“ a musí dodržiavať všetky zákony a predpisy danej cieľovej krajiny týkajúce sa produktov. zakúpené prostredníctvom webovej stránky Ubuy.
O colné odbavenie sa zvyčajne stará kuriérska spoločnosť. V prípade, že je zásielka zadržaná v procese colného odbavenia z dôvodu chýbajúcich alebo chýbajúcich riadnych dokumentov/dokumentov/vyhlásení/vládnej licencie alebo certifikátov požadovaných od „Dovozcu záznamu“:
- Ak „záznamový dovozca“ neposkytne colným orgánom požadované dokumenty a papiere a v dôsledku toho colnica zabaví produkt (výrobky), Ubuy nevráti peniaze. Preto dôrazne odporúčame, aby ste sa na žiadosť colných orgánov vopred pripravili a predložili príslušné dokumenty.
- Ak je zásielka vrátená do nášho skladu v prípade chýbajúcich/chýbajúcich dokladov atď.zo strany zákazníka spoločnosť Ubuy vráti zákazníkovi iba kúpnu cenu produktu (produktov). Poplatky za dopravu a vrátenie nebudú zahrnuté do vrátenia peňazí.
- Product category and price
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
Aby sa predišlo omeškaniu zásielky, colné orgány môžu od vašej strany vyžadovať nasledujúce dokumenty:
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
Colné orgány môžu vyžadovať aj ďalšie dokumenty, ktoré nie sú uvedené vyššie. Kuriérska spoločnosť vás upozorní, ak je na účely zúčtovania potrebný konkrétny dokument.
V prípade, že ste colné poplatky platili vopred, nebudú vám účtované žiadne ďalšie poplatky.
V prípade, že ste colné poplatky neplatili vopred, môže od vás kuriérska spoločnosť požadovať nasledovné poplatky:
- Poplatky za colné vyplatenie
- Viazané úložisko, ak zákazník nedodá požadovaný dokument v časovom rozmedzí
- Dane
- Manipulačné poplatky
- Administratívne poplatky
zrušenie
- In the event that the order is not processed by the seller, a complete refund will promptly be issued from our side once the cancellation of the order is confirmed.
- Conversely, if the item you've ordered has been dispatched by the seller prior to cancellation, it is important to note that a minimal Cancellation Charge may apply. This fee is designed to cover any handling or processing costs incurred by the seller up to the point of dispatch, ensuring a fair and transparent approach to cancellations after the product has left their premises.
- Furthermore, when the product has been dispatched from our warehouse to your country, it is essential to understand that the cancellation option may no longer be available due to the logistical complexities involved in international shipping.
- Prejdite na svoj účet
- V časti „Nedávno zadané“ kliknite na zrušiť a zadajte svoju požiadavku
- Ak možnosť zrušenia objednávky nie je k dispozícii, kontaktujte náš tím zákazníckej podpory a o zrušenie objednávky požiadajte.
PLATBA
Ubuy si okrem poštovných a colných poplatkov neúčtuje nič navyše. Keď uskutočníte platbu v konkrétnej mene, ak suma transakcie bola napr. v amerických dolároch ($), eurách (€) alebo v inej mene, vaša banka si rozdiel v mene môže účtovať.
Nižšie nájdete bežné platobné možnosti.
- PayPal
- VISA/Mastercard
Ďalšie platobné možnosti nájdete v spodnej časti webovej stránky
- Na výpise z vášho bankového účtu/karty skontrolujte, či bola suma na váš účet vrátená.
- Počkajte 24 hodín Odpočítaná suma bude automaticky vrátená na váš účet.
- Ak potrebujete ďalšiu pomoc, kontaktujte náš tím podpory.
- V prípade, že vám bolo clo účtované vopred: Clo/dovozné clá a dane, ktoré ste zaplatili pri pokladni, boli vypočítané odhadom a nemusia byť presné. Ak skutočné colné poplatky presiahnu odhadované colné poplatky účtované v čase zadania objednávky, dodatočne účtované poplatky zaplatí spoločnosť UBuy.
- V prípade, že clá neboli zaplatené vopred: Clo/dovozné clá a dane vypočítajú colné orgány.
Stav pozastavenej alebo zrušenej objednávky znamená, že sme od vás nedostali platbu. Ak bola suma objednávky odpočítaná z vášho účtu a stav vašej objednávky sa stále zobrazuje ako pozastavená alebo zrušená. Môžete buď počkať niekoľko dní, kým bude suma vrátená na váš účet, alebo môžete požiadať o pomoc našu zákaznícku podporu.
kampane a ponuky
Zmluvné podmienky uvedené v časti Kampane a ponuky sú platné a uplatniteľné len v obmedzenom čase. Tieto zmluvné podmienky sa nevzťahujú na už zľavnené produkty.
Kód vášho zľavového kupónu je potrebné zadať do príslušného poľa buď na stránke košíka alebo na stránke pokladne. Pri zadávaní alebo vkladaní kódu do príslušného poľa sa uistite, že pred a za kódom, prípadne v jeho strede, nie sú žiadne medzery.
Kód kupónu je možné použiť len na cenu produktu. Zľavy sa nevzťahujú na poštovné a colné poplatky.
súkromie a všeobecné informácie
- Na našej webovej stránke súbory cookies používame na zhromažďovanie štatistík návštevnosti, na reklamné účely a na zlepšenie vášho používateľského zážitku z našej webovej stránky. Tieto informácie podľa potreby môžeme opakovane aktualizovať.
- Aby ste mali prehľad o informáciách týkajúcich sa súborov cookies, ktoré na našej webovej stránke používame, odporúčame vám túto stránku pravidelne navštevovať,.
- Váš súhlas – Kliknutím na možnosť "Prijať súbory cookies" pri návšteve našej webovej stránky, súhlasíte s používaním súborov cookies nami a našimi poskytovateľmi služieb .
- Môžem svoj súhlas odvolať?
Áno. Ak chcete svoj súhlas odvolať, budete musieť vymazať súbory cookies uložené v nastaveniach webového prehliadača vo vašom zariadení. Okrem toho vám odporúčame zmeniť nastavenia vášho webového prehliadača na Zakázanie súborov cookies v budúcnosti, aby ste tak zabránili ukladaniu súborov cookie na vašom zariadení.
Môžete nám kedykoľvek zatelefonovať, kontaktovať nás e-mailom alebo prostredníctvom živého chatu. Všetky naše kontaktné údaje nájdete na stránke „Kontaktujte nás“.
Splnené produkty sú produkty, ktoré odoberáme od predajcov v krajinách, v ktorých má náš obchod zastúpenie (USA, Spojené kráľovstvo, Čína, Japonsko, Hong Kong a Kórea). Tieto produkty vám budú doručené vo určenom časovom rámci.
Nesplnené produkty sú produkty, ktoré sú vám k dispozícii prostredníctvom predajcov tretích strán. Títo obchodníci sa nachádzajú mimo krajín v ktorých má náš obchod zastúpenie. Dodanie takýchto produktov teda môže trvať aj 10 až 40 dní. Takéto zásielky expedujeme okamžite po ich prijatí do nášho skladu.
riešenie problémov
Pred zadaním objednávky vymažte súbory cookie vo svojom prehliadači.
- Prejdite na Nástroje
- Vymazať históriu
- Vymazať súbory cookie
- Pokračujte po reštartovaní/obnovení prehliadača..
Táto cesta sa v závislosti od vami používaného prehliadača môže mierne líšiť.
Ak stále nemôžete zadať objednávku, kontaktujte prosím náš tím zákazníckej podpory a požiadajte o pomoc.
bezpečnosť
Všetky produkty sú dodávané zákazníkom na základe online faktúry vygenerovanej po úspešnej platbe.
Všetky doručovacie adresy sú zaznamenané v histórii objednávok a pred doručením sú overované našimi príslušnými oddeleniami.
Ak systém akúkoľvek transakciu označí za podvodnú, preveríme ju analýzou všetkých parametrov používaných na odhalenie podvodu. V prípade pochybností bude transakcia zrušená a platba bude vrátená do 7 pracovných dní.
legitimitu
Ubuy je legitímnou globálnou platformou elektronického obchodu so sídlom v Kuvajte. Je to dôveryhodná cezhraničná nákupná platforma s miliónmi nakupujúcich po celom svete, kladúca dôraz na ten najlepší zákaznícky servis
V Ubuy prísne dodržiavame všetky protokoly a zásady elektronického obchodovania a to vo všetkých viac ako 180 krajinách, v ktorých pôsobíme. Neustále sa prispôsobujeme meniacemu sa svetu elektronického obchodu aj tým, že meníme a prispôsobujeme naše procesy tak, aby sme vyhoveli všetkých vašim potrebám a požiadavkám.
Všetky transakcie uskutočnené cez Ubuy sú vysoko bezpečné. V našich platobných procesoch používame pokročilé šifrovacie systémy, zaisťujúce absolútnu bezpečnosť a ochranu našich cenných zákazníkov V prípade akejkoľvek nepravdepodobnej udalosti alebo sporov týkajúcich sa dodania nesprávneho alebo poškodeného produktu je vám podľa pravidiel vrátenia spoločnosti Ubuy zaručená plná refundácia.
Ďakujeme vám za všetku podporu, ktorú ste nám v priebehu rokov poskytli. We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
spoľahlivosť
Ubuy od svojho založenia v roku 2012 svojim zákazníkom doručil už viac ako 10 500 000 balíkov. Miliónom zákazníkov poskytuje značkové a autentické produkty vo viac ako 180 krajinách po celom svete. Sídlo našej spoločnosti sa nachádza v Kuvajte, čo nám umožňuje ponúkať vysoko zabezpečené webové služby využívajúce tie najnovšie technológie pre poskytovanie ničím nerušeného online nakupovania.
Ubuy je vysoko zabezpečenou webovou stránkou, ktorá pre svoje platobné procesy využíva pokročilé šifrovacie systémy, zaisťujúce absolútnu bezpečnosť a ochranu svojich cenných zákazníkov.
Používanie najnovších bezpečnostných technológiíUbuy beží na HTTPS, čo je bezpečnejší prenosový protokol. Všetka komunikácia medzi vaším prehliadačom a našou webovou stránkou je šifrovaná, čo znamená, že všetky transakcie sú bezpečnejšie. Všetky osobné údaje sú chránené zabezpečenými sieťami, ktoré zaisťujú, že všetky zákaznícke informácie zostanú bezpečné a dôverné.
Údaje sú navyše šifrované pomocou technológie Secure Socket Layer (SSL) a webová stránka je pravidelne kontrolovaná. Všetky transakcie sú spracovávané poskytovateľom brány a nie sú ukladané ani spracovávané na našich serveroch.
Ochrana doručenia a vrátenie peňazíPre Ubuy je bezpečnosť vášho balíka dôležitá. Sme vždy pripravení sa o vaše balíky postarať počas akéhokoľvek meškania, ku ktorému by mohlo dôjsť v dôsledku meškania letu alebo zlého počasia. Zefektívňovaním postupov colného odbavovania ako aj snahou nájsť cestu okolo štátnych sviatkov neustále zaisťujeme, aby vám balíky boli doručené včas.
Ubuy je presvedčený o dôležitosti pozitívnej skúsenosti zákazníka so zákazníckym servisom a preto v prípade akejkoľvek nepredpokladanej udalosti zaručuje podľa pravidiel Ubuy pre vrátenie peňazí plnú refundáciu
Kompletné informácie nájdete na našej webovej stránke. Ak máte akékoľvek pochybnosti alebo otázky, neváhajte a kedykoľvek nás kontaktujte na adrese info@ubuy.com. Sme vždy pripravení vám s radosťou pomôcť a dúfame, že s nami budete mať len tie najlepšie skúsenosti.