Pridané do košíka

Pravidlá pre vrátenie tovaru a peňazí

Dostali ste nesprávny, poškodený, chybný produkt(y) alebo produkt(y) ktorého časti chýbali? Žiadny strach, náš podporný operačný tím je tu pre vás a vždy vám pomôže tým najlepším možným spôsobom. Našim cieľom je poskytovať zákazníkom tie najlepšie a najkvalitnejšie služby.

Pravidlá a postup pri vrátení tovaru

Zákazník má možnosť vrátiť nesprávny, poškodený, chybný alebo nekompletný produkt, resp. produkt ktorého časť chýba. V prípade poškodenia produktu by zákazník mal informovať príslušnú kuriérsku spoločnosť a Ubuy do 3 dní od jeho doručenia, ak je však dôvod na vrátenie iný, môže tak učiniť do 7 dní po doručení zásielky. V rámci našej firemnej politiky zákaznícke sťažnosti riešime výlučne do 7 dní od doručenia tovaru. Ospravedlňujeme sa za prípadné spôsobené nepríjemnosti.

In the event that a return request is approved, the customer will receive a return shipping label via Email. The customer must print this label and attach it to the returned products. The designated shipping company will contact the customer to Pick up the package from the customer’s original delivery address and the customer is responsible to handing over the package along with the products and label to the shipping company. The shipping company will then handle the return process and ensure the products are returned to one of Ubuy's international warehouse(s). The customer will not incur any return charges.

V prípade, že chce zákazník vrátiť akýkoľvek tovar, musí splniť nasledujúce podmienky:

  1. Zákazník nás musí kontaktovať do 7 dní od doručenia produktu.
  2. Produkt by mal byť v nepoužitom a znovu predajnom stave.
  3. Produkt by mal byť v pôvodnom obale vrátane originálnej krabice značky/výrobcu, neporušeného MRP štítku, používateľskej príručky a záručného listu.
  4. Zákazník musí výrobok vrátiť celý so všetkým priloženým príslušenstvom, príp. darčekmi zdarma.

Zákazník musí kontaktovať náš tím podpory a nahlásiť mu problém týkajúci sa poškodeného, chybného alebo nesprávneho produktu.

Zákazník musí poskytnúť/nahrať všetky požadované fotografie a videá s krátkym podrobným popisom, ktorý nášmu tímu pomôže pri posúdení prípadu.

Kategórie produktov a podmienky, pri ktorých tovar nie je možné vrátiť:

  1. Produkty špecifických kategórií, ako: spodné oblečenie, spodná bielizeň, plavky, kozmetické výrobky, parfumy/deodoranty, oblečenie dodané ako darček zadarmo, potraviny a gurmánske produkty, šperky, potreby pre domáce zvieratá, knihy, hudba, filmy, batérie atď., nie je možné vrátiť a refundovať.
  2. Produkty, s chýbajúcimi etiketami alebo príslušenstvom.
  3. Digitálne produkty.
  4. Produkty, s ktorými sa manipulovalo alebo im chýbajú sériové čísla.
  5. Produkt, ktorý zákazník použil alebo nainštaloval.
  6. Akýkoľvek produkt, nenachádzajúci sa vo svojej pôvodnej forme alebo balení.
  7. Repasované alebo pred-vlastnené produkty nie je možné vrátiť.
  8. Produkty, ktoré nie sú poškodené, chybné alebo sa nelíšia od pôvodne objednaného tovaru.

Pravidlá a postup pri vrátení peňazí

V prípade vrátenia tovaru sa proces vrátenia peňazí začne až po prijatí, skontrolovaní a preskúmaní produktu v našom skladovom zariadení, a po zistení, že vrátený tovar spĺňa kritériá oprávnenosti na vrátenie peňazí. Schválenie alebo zamietnutie vrátenia peňazí bude závisieť od výsledkov preskúmania vykonaného zodpovedným tímom.

Po zahájení procesu vrátenia peňazí, potrvá približne 7 až 10 pracovných dní, kým sa vrátená suma zobrazí na vašej pôvodnej platobnej metóde. Prosím vezmite na vedomie, že dĺžka vrátenia peňazí taktiež závisí od zúčtovacích štandardov vašej banky. V prípade Ucreditu sa vrátená suma zobrazí na vašom Ubuy účte do 24 až 48 pracovných hodín. V prípade akýchkoľvek otázok prosím kontaktujte náš tím podpory.

Podmienky vrátenia cla, colných poplatkov, daní a DPH v prípade dodania nesprávneho, poškodeného alebo chybného produktu(ov), príp. produktu(ov) s chýbajúcimi časťami:

  1. Ak bolo zo strany Ubuy zákazníkovi vopred účtované clo, colné poplatky, dane alebo DPH, ich suma mu bude vrátená prostredníctvom platobnej brány.
  2. ak clo, colné poplatky, dane alebo DPH neboli zo strany Ubuy zákazníkovi účtované vopred, ich suma mu bude vrátená výlučne vo forme Ucredit.

Upozorňujeme, že colné poplatky, dane a DPH budú zákazníkovi vrátené iba v prípade, že mu bol dodaný nesprávny, poškodený, chybný alebo nekompletný produkt príp. produkt s chýbajúcimi časťami.

Výpredajový tovar:

Produkty, ktoré sú súčasťou akejkoľvek výpredajnej alebo propagačnej ponuky, je možné vrátiť iba v prípade, že sú poškodené.